Λεωφ. Γ. Γεννηματά Μαγούλα     Τηλέφωνο : 213 2028000

Νέα-Ανακοινώσεις

Αυτοτελές «Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας» – Ένας χρόνος λειτουργίας

Στο Νοσοκομείο μας από το Μάιο του 2017  λειτουργεί το αυτοτελές «Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/ριών Υπηρεσιών Υγείας» σύμφωνα με την  Υ.Α. Α3δ/Γ.Π.οικ.10976 (662 Β΄/2.3.2017) το οποίο υπάγεται στον Αναπληρωτή Διοικητή.

Σκοπός του Γραφείου Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας είναι η διασφάλιση, προάσπιση και προαγωγή των δικαιωμάτων των ληπτών/ριων υπηρεσιών υγείας σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Στο Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/ριών Υπηρεσιών Υγείας απευθύνονται ασθενείς (νοσηλευόμενοι και εξωτερικοί), συγγενείς και συνοδοί ασθενών, επισκέπτες και πολίτες προκειμένου να ενημερωθούν για ενδονοσοκομειακές διαδικασίες και θέματα του Νοσοκομείου, να υποβάλουν προτάσεις ή καταγγελίες – αναφορές σχετικά με την παροχή υπηρεσιών υγείας .

Οι δράσεις του Γραφείου στοχεύουν στην εξομάλυνση και εξάλειψη, ει δυνατόν, δυσλειτουργιών, που παρεμποδίζουν την εξυπηρέτηση του Πολίτη και κατ’ επέκταση και το έργο των εργαζομένων στο Νοσοκομείο, στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, στην προστασία των δικαιωμάτων του πολίτη και στην αναζήτηση δόκιμων λύσεων για την αντιμετώπιση των εξατομικευμένων προβλημάτων των Πολιτών, μεστόχο την εύρυθμη λειτουργία του Νοσοκομείου και την καλύτερη εξυπηρέτηση τους στο σύστημα Υγείας.

Επιπλέον το Γραφείο είναι υπεύθυνο για την διαρκή ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού του νοσοκομείου για τις υποχρεώσεις του, τα δικαιώματα των ληπτών/ριών υπηρεσιών υγείας και τις ορθές πρακτικές προσέγγισής τους. Η ενημέρωση και εκπαίδευση πραγματοποιείται ενδεικτικά με τη διανομή αντίστοιχου εντύπου και ηλεκτρονικού υλικού, τη διοργάνωση επιμορφωτικών προγραμμάτων και εκδηλώσεων κ.α.

Η Διοίκηση του νοσοκομείου στο πλευρό του πολίτη  μεριμνά συνεχώς για τη διαρκή βελτίωση των διαδικασιών εξυπηρέτησης των πολιτών-χρηστών υπηρεσιών υγείας και για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων τους.

Το γραφείο στεγάζεται σε χώρο διακριτό, στην είσοδο του νοσοκομείου και λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες κατά το τακτικό πρωινό ωράριο, ενώ έχει διασφαλισθεί η 24ωρη ηλεκτρονική επικοινωνία του Πολίτη με το Γραφείο μέσω e-mail. Εναλλακτικά, ο Πολίτης έχει τη δυνατότητα να υποβάλει το παράπονο ή την καταγγελία του αυτοπροσώπως ή/και μέσω εκπροσώπου νόμιμα εξουσιοδοτημένου, σε ύστερο χρόνο ή/και μέσω ταχυδρομείου. Το γραφείο (ΓΠΔ)έχει στελεχωθεί κατάλληλα προκειμένου να εξυπηρετεί τον πολίτη σε οποιοδήποτε αίτημα του.

Φωτογραφίες του Χώρου

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Αφήστε μια απάντηση